Jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi reklamowych jako elementu promocji i działań marketingowych firm są wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe. Są one zazwyczaj bardzo pozytywnie odbierane przez klientów i kontrahentów, a widniejące na gadżecie logo skutecznie utrwala nazwę i wizerunek danej marki w umyśle obdarowanej osoby.
Do kategorii tej należą zarówno rzeczy o małej wartości, takie jak długopisy, zapałki, słodycze, smycze, torby bawełniane, jak i upominki o większej wartości. Jednak największą chyba popularnością cieszą się cukierki reklamowe, po które prawie każdy bardzo chętnie sięga. Mogą to być zarówno krówki, jak i landrynki czy cukierki czekoladowe. Ich koszt jest relatywnie niewielki, a oddziaływanie na konsumenta wysokie.
Takie słodycze zamawia bardzo dużo firm, zarówno sklepy internetowe, które dokładają tego typu gadżety do realizowanych zamówień, jak i wszelkie firmy biorące udział w targach czy promujące się na imprezach masowych. W wielu firmach takie słodycze są eksponowane na recepcji. Cukierki z logo są zatem niezwykle uniwersalne, a konsumenci chętnie po nie sięgają. Co więcej, takie słodycze z wybranym nadrukiem na etykiecie są bardzo popularne na przykład na weselach, gdzie para młoda przygotowuje drobne upominki i pamiątki dla swoich gości. Jeśli decydujemy się na tę formę promocji naszej marki, dobrze jest nawet w tym obszarze zadbać, aby był to produkt wysokiej jakości.
Oznacza to nie tylko, że cukierek powinien być smaczny, ale też nasze logo czy adres strony internetowej powinny być odpowiednio wyeksponowane na etykiecie. Wybór dostawców tego typu gadżetów na rynku jest ogromny i na pewno każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego, zarówno pod względem jakości jak i ceny.